Når gæsten kræver handling fra dig – den gode service og oplevelse

Torsdag den 11. maj 2023
Kl. 09.00-12.30
Sted kommer 

Det gode værtskab handler om, at få folk til at føle sig trygge og velkomne. Det sker igennem formidling og nærvær: Det man siger, og det man gør. Nogle gange opstår der dog uforudsete situationer hos gæsten, der kræver hurtig og klog håndtering fra din side. Situationer, som du skal være godt rustet til at kunne håndtere, så situationen får et positivt udfald.  Gæsten vil altså stå tilbage med en oplevelse, der har beretningsværdi - og hvor du styrkede det gode værtskab gennem personlig interaktion.

Dette modul handler om hvordan du, som en god formidler og vært, skaber og fastholder den gode oplevelse for gæsten. Vi kommer omkring hvordan du imødekommer frustrationer hos dine gæster og håndtering heraf. Derudover får du værktøjer til hvordan du arbejder med at skabe gode oplevelser og service for dine gæster.

Som forberedelse til sæson 2023 tilbyder vi dette modul, hvor du får viden om formidling af indhold, ordvalg og fremførelse, hvilket samlet set gør dig til en god, formidlende vært, som jeres gæster skriver positive anmeldelser om.

På dette modul kommer Philip Mumgaard fra Leisure Management, og giver jer konkrete redskaber til håndtering af gæster, formidling og kropssprog i pressede situationer. Der bliver variation imellem oplæg og øvelser, så du selv kan få prøvet nogle ting af.

Målgruppen

Dette modul er for dig, der dagligt møder gæster og har flere interaktions- og formidlingsopgaver. Modulet introducerer ligeledes relevante værktøjer, som medarbejdere kan bruge i udvikling af servicetiltag.

Der er inkluderet frokost i dagen. 

Tilmelding skal ske til Cecilie Sjelle på cs@vism.dk senest torsdag den 4. maj 2023. 

Projektet er støttet af:

Erhvervfremmebestyrelsen